Op donderdag 21 en vrijdag 22 mei zijn De Bellaard en de Voorste Zeedijk afgesloten. Verkeer wordt omgeleid over de Engelenseweg.
Tijdens deze afsluiting verwijderen we de boomstobben. Een boomstob is het deel van de boom dat is blijven staan na de bomenkap. Ook graven we proefsleuven. Daarmee brengen we in kaart waar de kabels en leidingen liggen.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.